Полтавська гімназія "Здоров'я" №14




Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Головна

Інформація про гімназію

Адміністрація

Учителі

Наші досягнення

Позакласна робота

Програма "Здоров'я"

Національно-патріотичне виховання

Новини

Форум

Міні-чат
50
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 328

Програма "Здоров’я”

Затверджена координаційною радою гімназії "Здоров’я” у 2001 р.

Погоджена з Координаційною радою міжнародного проекту "Європейська мережа шкіл сприяння здоров’ю”

 

(Основні положення)

 

Серед основних цілей сучасної освіти в Україні підкреслюється необхідність оновленого погляду на питання виховання філософії  здоров’я особистості, здатної до самопізнання, творчості, самовдосконалення, вихованої на основі свідомого ставлення до свого здоров’я і здоров’я інших як до найвищої соціальної цінності. Якою стане вона, людина майбутнього?

Не секрет, що всім нам хочеться бачити її розумною, сильною, доброю – просто здоровою. Досвід показує, що освіта і здоров’я невідривно взаємопов’язані. Навчальний заклад сприяння здоров’ю базується на соціальній моделі, у якій акцент робиться на сукупній організації всього навчально–виховного процесу. Здоров’я ж взагалі розглядається як гармонійне поєднання фізичного, психічного і духовного здоров’я, як результат самодисципліни, самопізнання, самореалізації, дотримання певного способу життя

Нормальний стан психічного здоров’я залежить від рівноваги емоційної сфери   (почуття) і інтелектуальної сфери ( думки). Доброчинність – творча сила, яка спонукає людину до гармонії душі і тіла.

 Духовне здоров’я людини неможливе без самореалізації, самопізнання, самовдосконалення. Саме на основі психічного і духовного здоров’я людини базується її фізичне здоров’я, яке характеризується внутрішньою гармонією і гармонією з зовнішнім світом.  Здорова людина несе в навколишній світ тепло, красу, розуміння  Саме такими бачить своїх вихованців у майбутньому Полтавське навчально-виховне обєднання № 14 /дошкільний навчальний заклад-початкова школа-гімназія «Здоровя»/ і на основі цієї ідеї будує свою роботу.

 

Головна мета.

Розвиток здорової, гармонійно розвиненої людини, здатної до творчості і самовдосконалення; забезпечення науково – теоретичної, гуманітарної, загальнокультурної і фізичної підготовки обдарованих і здібних дітей.

 

Фундаментальні принципи запровадження програми

1.      Гармонізація розвитку психічного, фізичного і духовного здоров’я дітей.

2.      Гуманізація навчально-виховного процесу, співтворчість учителів, учнів, батьків.

3.      Особистісно орієнтоване навчання і виховання учнів.

4.      Сприяння формуванню особистості як творця і проектувальника життя.

5.      Виховання ставлення до власного життя та життя інших людей як до найвищої загальнолюдської цінності.

 

 

Здійснення програми впроваджується одночасно у трьох підсистемах:

·      формування філософії здоров’я під час навчально-виховного процесу;

·      формування філософії здоров’я у позакласній роботі;

·      валеологічний моніторинг.


 


Умови реалізації програми .

 

1.      Укомплектування навчального закладу педагогічними і медичними кадрами.

2.      Оволодіння спеціальними медико-педагогічними та психологічними технологіями.

3.      Впровадження інноваційних технологій навчання.

4.      Створення відповідної матеріальної бази гімназії.

5.      Підтримка системи співробітництва з освітніми закладами, державними і громадськими закладами з питань охорони здоров'я, забезпечення фізичного, духовного і психічного здоров’я.

 

Очікувані результати.

 

1.      Підготовка до життя здорової людини, здатної до творчої самореалізації у демократичному суспільстві.

2.      Забезпечення базового рівня знань, що передбачений державним стандартом Міністерства освіти України для всіх учнів.

3.      Забезпечення результативності навчання у потоці підвищеного рівня освіти учнів профільних класів.

4.      Підготовка учнів до навчання у вищих навчальних закладах.

5.      Формування філософії здоров’я учнів і батьків, популяризація оздоровчих систем, підготовка дітей до здорового сімейного життя.

6.      Формування здорової еліти суспільства.

7.      Розробка і впровадження інноваційних педагогічних технологій з метою підвищення якості знань і досягнень учнів відповідно до програми «Здоровя».






Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0













Copyright MyCorp © 2017